Pages

14 Feb 2009

Prizivam proleće

Čeprkala sam malo po kutijici sa krupnijim perlama i našla kesicu fasetiranih zelenih perli od 6 mm. Uf, to bi bilo odlično za jednu jasno zelenu čipkastu narukvicu. Bacim pogled na ove sitne perlice, da vidim čime raspolažem i nađem odlične jasno zelene i, u istoj veličini, tamno zelene perlice. Odlično to će mi biti idealna prilika da upotrebim i jedne i druge (tamne sam donela iz Turske 2000. ili 2001.). Napravila osnovu istu kao za prethodnu, patiniranu, narukvicu, ali na pola puta shvatim da su ove perle sitnije od onih mat i da gotov komad neće imati dovoljnu dužinu za narukvicu. A onda mi pade na pamet kako ovi trolisti veoma liče na deteline, narukvica je jasno zelena i nekako je sve to izgledalo neodoljivo irski, keltski, svetopatrički (mada je do svetog Patrika ostalo još mesec dana). Odmah sam se setila drugara koji je u keltskom fazonu i kako bi, eto, ovo bila zanimljiva obeleška za knjige. Zbog te ideje sam je završila, a da nisam dodala one fasetirane perle (teško da bi se knjiga onda mogla zatvoriti). Ali brat me je ubedio da ipak napravim narukvicu te sam je produžila kopčom. Meni je i dalje tesna, ali naći će se neko kome će biti taman.

8 comments:

  1. predivna narukvica... mogu li znati odakle si nasla shemu, ja bih da bockam...
    Svaka cast

    ReplyDelete
  2. Olgice, šema je iz knjige Bijoux en cristal : dentelles de perles.

    ReplyDelete
  3. Podseca me na prolece...hocu prolece....divna narukvica...

    ReplyDelete
  4. hvala,
    nasla sam je na picasi i vec pocela da bockam.
    Thanks!

    ReplyDelete
  5. Molim te, pogledaj moj blog- ceka te jedno malo i nadam se pozitivno iznenadjenje!
    :)

    ReplyDelete
  6. Ova je slicna predhodnoj, zato sam propustila da ispostujem tradiciju, i pohvalim svaki Tvoj rad, ni zbog cega drugog, nego zato sto zasluzuje pohvale takvo umece.
    Dodelila sa Ti Award. Poseti moj blog!

    ReplyDelete
  7. Molim te, poseti moj blog- ceka te jedno malo i nadam se pozitivno iznenadjenje!
    :)

    ReplyDelete