Pages

4 Jun 2009

Prstenčići

Pošto sam na Modi uspešno ostala bez prstenčića (samo sam za sebe sačuvala jedan koralni) shvatila sam da ne bi bilo loše da napravim još koji. Pa evo jučerašnjih radova.


Malahit je moj omiljeni mineral (pored hematita). Karakteristične za njega su šare u raznim nijansama zelene. Mekan je i ne voli vodu.


Opalit je sintetika. Postoji i pravi opalit (vrsta kalcedona slična mesečevom kamenu), ali danas se pod ovim imenom podrazumeva sintetični mesečev kamen.




Nefrit je jedna od dve vrste žada. Dok je žadeit redak i skup, nefrit je prilično čest i pojavljuje se u širokom spektru boja od žute do crne.




9 comments:

  1. Bas su slatki, za nezne devojacke prstice...

    ReplyDelete
  2. Divni su!Odavno me odusevljavaju tvoji radovi i radovi svih onih,koji rade sa perlicama.Bravo!

    ReplyDelete
  3. Me like this! :)))) Very much!

    ReplyDelete
  4. hello, wow a pretty nice blog!
    greetings from austria
    sabine

    ReplyDelete
  5. Hvala svima. Odlučila sam da pravim ove prstenčić dok mi ne ponestane materijala, tj. kamenja. Perlice ne mogu da mi ponestanu :)

    Vielen dank, Sabine.

    ReplyDelete
  6. 7 јун 09, 22:47
    Silvania: Hello, thank you for visiting my blog. I love your site, especially the rings and necklaces. Come back any time.
    Na mom blogu, na chatu se pojavio ovaj komentar, verovatno je do zabune doslo, jer sam objavila fotke sa Mode. Svrati i pogledaj, tu mozes klikom na ime naci Silvaniu i videti njen blog.
    Kiss!

    ReplyDelete
  7. Predivni su! Volela bih da nosim onaj zeleni, sa prve slike, ostavio me je bez daha!

    ReplyDelete
  8. Snježo, hvala Vam.

    Slavice, ako budem dolazila na moto skup, doneću Vam ga.

    ReplyDelete