Pages

18 Jul 2009

Napokon nešto novije

Ovo je poslednja od ogrlica sa ovim dugim ljubičastim resama - nema više tih cevastih perli. Ima drugačijih, ne tako lepih. Ovo je jedan od onih komada koje dovršavam na silu. Baš mi se nije pravila ovakva ogrlica, ali već sam je započela pa je valjalo ili da je rasturim ili da je dovršim. Sebi samo obećala samo jednu stvar - nikada više jednostruki herringbone. Makar ne na ovaj način.


Ove fasetirane zelene perle su kupljene namenski za drugu ogrlicu, ali se ispostavilo da ih je ukupno u radnji bilo 20, a meni je bilo neophodno da ih bude 24. Tako da su ove stajale skoro dve godine čekajući na svoju upotrebu. Predstavljam vam Alseidu. Ovo nije ni kragnica ni davilica nego nešto između. Stoji u samom korenu vrata, tik iznad ključne kosti i veoma lepo izgleda na koži.


Sa zadovoljstvom mogu da primetim da je Nena-Katherine dobila "Hvala ti" pisamce od mene. Ona je bila toliko divna pa mi je pre izvesnog vremena poslala zakačke/završetke za trake i jedan svoj polimerski privezak za ključeve (koji je odmah okačen na plavu teksas torbu).

A dok sam se ja smislila šta ću da napravim zauzvrat... Prođe leto.

Morska zvezda - privezak za mobilni telefon

4 comments:

  1. Ovu prvu si mozda zavrsila na silu,ali je bas lepa.
    Ustvari,ne znam da li sam videla bilo koji rad na tvom blogu,a da ne valja :) Sve je lepo,prosto me mami da se oprobam u radu sa perlicama ali sumnjam da bih imala zivaca za to :(

    ReplyDelete
  2. A sto neces da pravis vise ovakve ogrlice?

    Zelena je bas lepa!

    ReplyDelete
  3. Prelepi su svi radovi,..
    prva ogrlica mi je posebno interesantna,..

    ReplyDelete
  4. Hvala, Danijela. Pokušaj obavezno. Na Moj ručni rad sam postavila neka uputstva pa baci pogled na to kada im sajt bude osposobljen.

    Bili, uvrću se previše. Obećala sam sebi jednu (nejedna od ovih nije za mene) plavo-crnu, ali nju ću praviti na malo drugačiji način, da bude čvršća, kao crno-ljubičasta.

    Sandra, hvala. To je četvrta tog tipa.

    ReplyDelete