Pages

3 Oct 2009

Skorašnji radovi




7 comments:

  1. sjajno,moj favorit kockice.ne znam zašto ali ih obozavam.

    ReplyDelete
  2. Divim se tvom strljenju u radu sa ovim mini perlicama.Kao i sve ostalo jako ineteresantno!

    ReplyDelete
  3. Danas sam imala zadovoljstvo da ovu lepotu vidim uzivo. Ko je u Bg, a ne ode u KC Grad, mnogo propusta...mali i ne bas lep prostor prepun pozitivne energije, dobrog raspolozenja,entuzijazma i naravno, savrsenih radova.
    Tu je nas Cajka vrlo zapazena.
    Hvala draga, ulepsavas nam zivot, svojom "VEDRINOM"!

    ReplyDelete
  4. Kompletic belih zvezdica je moj :)
    Predivan je! Hvala Vedrana! :)

    ReplyDelete
  5. Divan nakit!!
    I sama ga pravim, ali drugim tehnikama, volela bih da me posetiš na http://dokonadomacica.wordpress.com
    Srdačan pozdrav, želim ti puno kreativnog vremena i nepresušnu inspiraciju!

    ReplyDelete
  6. Stao mi je dah.Mnogo je lepo.Poznajem ovakvu vrstu nakita.Imam dva prstena u mojoj kolekciji.Prelepo.Bravo.

    ReplyDelete
  7. Svima se zahvaljujem na lepim rečima.

    ReplyDelete