Pages

27 Apr 2010

Pripreme

I dalje na Artijani možete videti i naručiti radove koji su za prodaju.


Počela sam da se pripremam za Japanizam Artist Alley (sve informacije o konkursu možete naći ovde - Japanizam Artist Alley konkurs). To znači da mi treba još dosta gotičnih ili kawai stvari - ni jednog ni drugog nemam baš mnogo trenutno. Zato sam morala da se bacim na posao.







Još malo srca i zvezdica




Ponekada treba da prođe dosta vremena od trenutka kada se nešto napravi do trenutka kada to nešto dobije konačan oblik. To je bio slučaj sa ovim cevčicama. Napravila sam ih još kada sam počela da učim bodove i stajale su tako sve do juče kada su napokon postale minđuše.


I poslednja u nizu ovih ogrlica sa resama je rekonstruisana. Ostale možete videti ovde: Rekonstrukcije


2 comments:

  1. vrednice jedna... super su ti ovi radovi... steta sto ih toliko stavis odjednom, pa ne mogu za svaki posebno da napisem sta mislim i koliko mi se dopada... :)

    ReplyDelete
  2. Biljo, niko ti ne brani da ovde napišeš sve ;) Ja jednostavno ne stižem da ovde redovno postavljam slike onako kako pravim stvari. A ovog puta svi radovi i jesu nastali sa svega nekoliko dana razmaka.

    ReplyDelete